Alla inlägg under januari 2011

Av alexandra wallin - 21 januari 2011 07:01

Hellllu! Sitter på bussen från älskling till skolan. Och usch vi gick upp tidigt alltså 6. Sen ändå fick vi springa till bussen. Sen fick älskling stoppa den för den börja köra . Och de va jävligt nära . Fattar verkligen inte hur de blev så . Så vi fick oss en liten morgon yoghing tur . Skönt ändå ! Slutar 11.20 idag sen hem och stöda lite och framför allt SOVA en stund . Sen kommer älskling ♥. Jag tror inte jag skrivit om att jag och min bästa polare Liz va och klaga hos rektorn om att vi gick till halv fyra 3 dagar i veckan . Och han bara blåneka oss och inget gick att göra åt det sa han , och att de va rikstan som bestämde de . Så vi bara på skämt men om vi skrev till riksdagen om de och de bästämde om vi fick ;) han bara nej inte förns nästa termin kommer de komma isf men licksom då har vi ju gått ut nian? Hmm. Och de va på en torsdag typ, och över helgen så hade han ändrat vårt shema så vi sluta en dag tidigare hmmm hur har de gått till de va ju omöjligt som han sa :o? Mina tider som de är nu är iaf 13.40 - 13.40 - 15.35 - 15.35 - 11.20 . Gottans! Men nej nu ska jag nog ta mig en liten sov tur på bussen . ♥

Av alexandra wallin - 19 januari 2011 08:01

Hur kan man vilja klä sig så ens ? Detta är ganska milt... Gröna byxor, grön koftaen, blå tröja, ett illröda skärp på de under brösten, en ljusrosa och grå slips och sen en röd hatt? Hade aldrig tagit på mig något va det ...

Av alexandra wallin - 18 januari 2011 22:07

Vill bli blond igen... 

Och vill fixa naglarna igen med, nej nu ska jag sova !      

Av alexandra wallin - 18 januari 2011 21:50

Vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är så trött och hängig, och på det så bråkar ja med min pojkvän...    Så orkar inte skriva något här idag. Bara lust att sova.   

Av alexandra wallin - 17 januari 2011 08:56

Äntligen kommit till skolan nu, en timme efter vi börjat yippi .

Av alexandra wallin - 17 januari 2011 07:43

Godmorgon, måndag buhu. Det har varit så skönt med helg , massa kul med vänner, mysigt med älskling och hjälpt till där hemma för vi håller på att bygga om där uppe :) Kommer bli mycket fint . Älskling åkte i morse och kommer hem igen efter skolan , längtar ! Och blogga inget igår för hade fulltupp hela dagen . Men ja i alla fall så börjar jag nu , skolan alltså. Men så klart har bussen fasnat igen så sitter på bussen och har inget att göra . Buhu ! Jaja hör av mig senare .

Av alexandra wallin - 15 januari 2011 23:00

Hahah här är mina närmsta vänner i skolan, var bara tvungen att lägga upp dessa. Så söta vi är va ?    


        


HAHA ! nej men nu är de sängdags !  Zzzz  .


Av alexandra wallin - 15 januari 2011 22:22

   hemma nu, på vägen hem från älskling hade jag en sovande pojkvän och sen sovande hund. De vart i alla fall bättre än en pipande hund när jag åkte dit igår. När vi kom hem så handla vi och sen stekte jag och älskling hamburgare, MUMS !

Sen så va vi så trötta så vi gick upp och la oss i sängen och mös lite sen somna vi och vaknar tre timmar efter av att min lille bror knackar på och säger att de är fika. Så har han gjort semlor till oss, gulligt   .  Men nu ska vi nog faktiskt gå upp och sova, sjukt trött !   

Så om ni inte hör av mig mer senare så har vi somnat !   

Presentation


Ni får veta allt om mig genom att läsa min blogg ;) !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards